2013. július 4., csütörtök

11.Fejezet

Itt az új rész..kicsit rövid lett..légyszíves komizzatok..:*
Katerina szemszöge*
-Ez a város tele van vámpírokkal. Katerina amiket most elmondtam ne mond el senkinek kérlek.
                                  ~o~
Másnap*
A hideg futkosott a hátamon. Elszántam magamat: nem érdekel mit mond az öcsém..akkor is el kell mondanom a dolgokat legalább Harrynek. Leültem Harryvel szemben.
-Harry beszélnünk kéne-suttogtam
-Tudom..van egy kis probléma...
-Mindent hallottál??
-Az egészet..Szerintem az a Josh is ide fogja dugni a képét..nem adok neki...2 napot és itt lesz!
-Ahhoz képest egész nyugodt vagy!
-Ne aggódj megoldjuk..nincs okom idegesnek lenni addig amíg velem vagy...! -puszilta meg a homlokomat-Először is..nyugodj meg..nem lesz semmi gond. Másodszor bármennyire is nem akarjuk...Zaynnek is szólni kell.
-Minek?? Azt mondaná hogy oldjuk meg ahogy akarjuk őt nem érdekli.-forgattam a szememet
-Mondjuk ez igaz....de akkor is. Holnap gyertek el hozzánk Jeremyvel és megbeszéljük hogy mi legyen. Este majd felhívlak telefonon most viszont megyek...

-Rendben-sóhajtottam
-Szeretlek-csókolt meg
-Én is téged-mosolyogtam
Remek..azt hittem hogy a családom biztonságba van..erre tessék. Ide állít az öcsém hogy ő most vámpírvadászt játszik. Egyszerűen féltem. Nem lennék képes még akkor sem bántani ha ő megtudná hogy vámpír vagyok és megakar ölni. De Jeremy és Zayn 100% hogy megölnék..és azt nem bírnám ki. Remélem hogy Matt nem akar olyan vámpírt megölni akit szeretek. Másnap ahogy megvolt beszélve elmentünk Jeremyvel Harryhez.. Jeremy leállt hisztizni hogy neki minek kell oda mennie mikor Harryt akár egy pohár vízbe képes lenne megfojtani. Fél órámba telt mire rávettem hogy márpedig jönnie kell!
-Tényleg találkoztál Zaynnel?-kérdezte
-Jah. De mi lenne ha inkább az útra figyelnél vezetés közben??
-Nem rossz ötlet..
Zayn szemszöge*
Mikor megtudtam hogy Katerina ide jön elszorult a torkom. Rossz úgy látni hogy Harryvel van. Be kell vallanom magamnak hogy...bele szerettem. Még soha nem éreztem ilyet..és most sem lehet az enyém mert mást szeret. Játszom tovább a lelki ismeretlen elmebeteg szerepét ( ahogy Katerina hívott a múltkori találkozásunkkor).
-Minek kellett ide hívnod a drágádat és a haverját??-álltam neki Harrynek.
-Majd megtudod..már meg is jöttek.
Harry szemszöge*
-Csá-jött be Jeremy
-Szia Harry-csókolt meg Kate
-Már nagyon hiányoztál..rég láttalak-kaptam az ölembe és úgy csókoltam meg
-Hűű de rég..kb fél napja-nevetett
-Az is sok-tettem le-Na gyere..menjünk be
Katerina szemszöge*
-Szia Katerina...-köszönt Zayn
-Dögölj meg-morogtam
-Na végre elmondaná valaki hogy minek kellett ide jönnöm? Van jobb dolgom is mint veletek lenni..Katerina ez rád nem vonatkozik-Jeremy le ült egy fotelra és onnan magyarázott.
-Csak enni: Matt az öcsém vámpírvadász és minden itt lévő vámpírt meg akar ölni...szerencsére azt nem tudja hogy mi vámpírok vagyunk. Jaa és lehet Josh a haverja aki szintén vámpírvadász ő is ide fog jönni..-daráltam
Zayn és Jeremy döbbenten hallgatták amiket mondok. Jeremy megköszörülte a torkát és megszólalt:
-Egyszerű! Megöljük az öcsédet és ha a városba jön a cimbije akkor vele is végzünk..probléma megvan oldva
-Jó ötlet-bólogatott Zayn
-De ő az öcsém!!
-És?? Ha megtudja hogy vámpír vagy ne hogy azt hidd hogy fogja őt érdekelni hogy a nővére vagy...simán meg fog ölni-mondta Zayn-Meghal és mindenkinek úgy lesz a legjobb
-Ha egy újjal is hozzá mersz érni..nagyon megbánod
-Jobb ötletem van!-szólalt meg Harry-Megpróbáljuk előtte eltitkolni hogy vámpírok vagyunk..és ennyi
-Okké. De szólok Kate!! Ha valami bajt okos a kölyök nem érdekel hogy mennyire fogsz siránkozni..akkor is megölöm.-állt fel Zayn és el ment.
Megszólalt Harry telefonja. Minden szót hallani lehetett..ezért is szeretek vámpír lenni.
-Szia Hazza-hallatszott Niall hangja-Ugye Magic Cityben vagytok Zaynnel.
-Ja. Mert?
-Hát mert megyünk utánatok. Louisnak már túlzottan hiányzol.
 -Niall eszetekbe ne jusson ide jönni...főleg most ne.
-Hát már késő. Fél óra és ott leszünk...és nem fordulunk vissza. Miért ne menjünk oda?? Baj van? Na mindegy..majd ha oda érünk elmondod..szia-csapta le a telefont
-Szerintem..jobb ha megyünk-állt fel Jeremy. Harry helyeslően bólogatott.
-Tényleg menjetek Mattnek nehogy feltűnjön hogy sokáig vagytok. Holnap találkozunk-húzott magához Harry és megcsókolt.
-Igazad van..szia.
Zayn kijött a szobájából. Mentem kifelé és utánam szólt
-Jó éjt cica-kacsintott
Megfordultam..visszamentem hozzá és felpofoztam. Nagyon meglepődött..Jeremyből kitört a nevetés.
-Tényleg menjünk-nevetett



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése