2013. július 13., szombat

12.Fejezet: Gondok nélkűl

Nos..itt az új rész KOMIZZATOK légyszíves..ez a rész..részben a Harry fanoknak kicsit tetszeni fog..?)
Katerina szemszöge*
-Hol voltatok ilyen sokáig?-állt nekem Matt mikor haza értünk.

-Harryvel moziba voltunk-hazudtam
-Nekem meg randim volt egy szöszi csajjal-magyarázta Jeremy-Katerina..szerintem én megfogom ölni az öcsédet amíg itt van. Nem fogok egy taknyosnak beszámolni a dolgaimról...nem vagy te rokonom.
-Ne fenyegetőzz-morgott Jeremy
-Fiúk..nyugi..Matt igaza van Jeremynek...!!! Megyek lefekszem..jó éjt!
Egész éjszaka alig aludtam. Egyfolytában rémálmok gyötörtek. Az egyikbe Zayn megölte az öcsémet..a másikban Suzy meghalt..és egész éjszaka vagy 2 óra hosszát aludtam. Reggel mikor már hangokat hallottam kintről kimásztam az ágyból és kimentem..
-Jó reggelt-köszöntem Jeremynek.
-Neked is..-nyomott egy gőzölgő kávéscsészét a kezembe..-Elég..hát..elég szarúul nézel ki..Javaslom: ne nézz tükörbe..mert a végén még széttörik..tiszta karikás a szemed.
-Elég rosszul aludtam...Köszi a kávét-mosolyogtam..-A szobámba leszek.
Egy kis alapozóval eltüntettem a szemem alatt lévő karikákat.
-Katerina keresnek.-kiabált Jeremy
Lementem de sehol nem láttam senkit..Bementem a konyhába ahol Jeremy állt.
-Menj ki az utcára-magyarázta
Kimentem és Harry autója parkolt a járda szegélyen..az ajtaja nyitva..és Harry benne ült.. Oda mentem hozzá és megöleltem.
-Ilyen korán mit keresel itt?-kérdeztem
-Zavarlak?-húzta fel a szemöldökét.
-Dehogy is..csak furcsa hogy ilyen korán eljöttél..még 8 óra..

-Már hiányoztál..Remélem nem én keltettelek fel.
-Nem..mondhatni hogy nem is aludtam...
-Jujj...öhm..szállj be a kocsiba...ma szeretném ha együtt töltenénk a napot..csak mi ketten.
-Hm..jól hangzik..és hova megyünk??
-Azt még nm tom...út közbe kitaláljuk..
-Benne vagyok.-nevettem
Beszálltam a kocsiba. Harry egy óriási vigyorral díjazta. Igaza van kicsit lazítani kéne..az elmúlt napok...túl sok volt..Elhagytuk a " Visszavárjuk Magic Citybe" táblát.
-Már van ötleted hogy hova megyünk?-kérdeztem újból
-Ahha..Egy nagyon szép helyre!! Bízz bennem.
Egy göröngyös úron mentünk végig. Az út mind a két szélén erdő vett körül minket..Előttünk ugrált el egy kis foltos nyuszi..Jó érzés volt be lélegezni a friss levegőt.
-Na megérkeztünk-szólalt meg Harry.
Kiszálltam a kocsiból. Gyönyörű füves tájon voltunk ahol rengeteg vadvirág volt..és egy nagyon szép tiszta folyó..
-Na hogy tetszik ez a hely?-ölelt át hátulról Harry.
-Nagyon szép hely..és a víz..milyen tiszta
Harry le ült a fűbe és maga mellé húzott..végül a fűbe feküdtünk...
-Szeretlek-húzott a mellkasára
-Én is -csókoltam meg
Mikor megismertem az 5 srácot soha nem gondoltam hogy így megváltozik miattuk az életem. Soha nem gondoltam hogy Harrybe egyszer szerelmes leszek...azt meg pláne nem hogy Zayn hibájából vámpír leszek.
-Meleg van-állt fel Harry.
-Ugye nem azt tervezed hogy beleugrasz a vízbe.-ültem fel.
-De--bólogatott és beleugrott a vízbe. A hajából csöpögött a víz..A pólója a testéhez tapadt a víztől..
-Katerina ide jönnél egy percre?
-Eszembe sincs!!.... Nem veszem be ezt a trükköt..segítsek kimászni és közbe bele húzol a vízbe..kösz de nem..nem akarok csurom víz lenni-okoskodtam
-Dehogy is.. eszembe sincs ilyet csinálni-vigyorgott-Csak az órám a kezemen maradt és nem víz álló..
-Na add ide-léptem oda hozzá. Kinyújtottam a kezemet...és a vízbe húzott

-Harold Edward Styles..én esküszöm megöllek!!!
Harry elkezdett nevetni
-Nem veszed le a ruhádat?? Úgy is tiszta víz vagy..már mindegy lenne-játszotta a komolyat..

-Azt várhatod-nevettem én is.
-Légyszí...vaaaggy lelocsollak vízzel.
-Tök mindegy..így is tiszta víz vagyok
-Nagyon haragszol?-nézett rám kis kutya szemekkel.
-Nem tudok haragudni rág-úsztam oda hozzá.
-Imádlak..-vigyorgott és megcsókolt.-De tényleg levehetnéd a ruhádat!
-Hülye-fröcsköltem rá a vízet.
-Nézd a jó oldalát..már nincs meleged!
-Nekem nem is volt...-nevettem
-Tök mindegy..másszunk ki. A végén még megfázol
Kimásztunk a vízből..elkezdett fújni a szél..így nagyon fáztam..
-Menjünk a városba nézelődni-puszilta meg a homlokomat Harry
-Ilyen vizesen?-mutattam a csurom vizes ruhánkra
-Veszünk ruhákat..nincs messze a város...a kocsit hagyjuk itt.
Bementünk a városba és az első boltba amit megláttunk berohantunk és vettünk száraz ruhát. Mikor beléptünk a boltba az eladó kicsit furcsán nézett ránk..amit nem is csodálok. Úgy néztünk ki mint az árvíz károsultak: vizes ruha..és haj. A szokásomhoz híven egy fél órát válogattam hogy melyik ruha a nekem való.
A sikeres átöltözés után Harry kitalálta hogy menjünk el sétálni. Vonakodva de belementem. Elkezdtünk sétálni..rengetek féle kirakat volt. Harry minden percben megállt hogy megkérdezze nem-e kérek valamit?!
A parkban le ültünk egy padra.
-Ez a mai nap..olyan jó-hajtottam a fejemet Hazza vállára.-Kár hogy nem maradhatunk örökre itt.
-Jaja..Mindjárt jövök..maradj itt.
Mire megkérdeztem volna hogy hova megy már el is tűnt.
-Hoztam neked valamit..de előbb csukd be a szemedet-suttogta a fülembe Harry a hátam mögül.Becsutam a szememet ahogy kérte.-Nyisd ki a szádat-suttogta tovább
-Olyan mint..mint a vattacukor??!!-nyitottam ki a szememet.Egy óriási rózsaszín vattacukorral szemeztem.
-Harry..
-Ne mondj semmit.
Megcsörrent a telefonja. Mikor felvette arrébb ment hogy ne haljak egy szót se. Mikor letette nagyon elkomolyodott.
-Mi a baj?-kérdeztem
-Menjünk haza-motyogta
                                                                 ~o~
Harry egész úton meg sem szólalt. Hozzájuk mentünk. Mikor bementünk az ajtón és a nappaliba mentünk ott ült mindenki: Gemma, Zayn, Liam, Louis, Niall,Matt, Jeremy és Lottie..aki sírt
Oda rohantam hozzá.
-Mi a baj?-öleltem meg
-Mi is ezt próbáljuk kiszedni belőle kb 20 perce-nézett rám Zayn

-Meghalt-motyogta Lottie
-Ki??-csapott a fejére Jeremy
-Suzy
-Honnan veszed ezt drágám??-sóhajtottam
-A szülei hívtak. Valaki megölte..2 napja
-Micsoda??-rogytam le egy székre
Éreztem ahogy a szemem meg telik könnyel..aztán minden elsötétült...

2 megjegyzés: