2013. július 27., szombat

13. Fejezet.

Sziasztok. Itt a kövi rész..komizzatok vagy iratkozzatok fel. Max 2 komit kérnék..szerintem ez nem sok...! ;)
Katerina szemszöge*
Kinyitottam a szememet. Egy ismeretlen helyen ébredtem..ismeretlen falak közt..ismeretlen ágyban. Felültem és körbenéztem. Szürkés kék fal..hatalmas ablak. Kinyílt az ajtó és Harry lépett be. Gondolom akkor Harry szobájában vagyok...
-Jobban vagy?-ült le az ágyra.
-Hogy kerültem ide...Mi történt???
-Mikor megtudtad hogy Suzy..elájultál.
-Értem-hajtottam le a fejemet.
-Sajnálom...
-Semmi baj..úgyse voltunk már annyira jóba-tettetem hogy engem aztán nem érdekel..pedig nagyon rossz érzés volt..hogy meghalt az a személy akivel kiskorunk óta barátnők vagyunk.
-Van egy rossz hírem..!
-Nem túl biztató.
-Hát nem! Louissal Londonba kell utaznunk..üzleti dolgok miatt..
-Mikor??
-Még ma délután
-Mi van?? Harry ezt te sem gondolod komolyan?
-Sajnálom Lottie itt lesz veled..meg az öcséd is.
-És Zaynt itt hagyod???
-Sajnos muszáj.
-Remek-forgattam a szememet.
-Tényleg sajnálom..-ölelt meg.
                                                                  ~o~
Harry elment Louissal. Nagyon "jól" esett hogy itt hagyott...Főleg most. A legrosszabb hogy Zaynt meg itt hagyta. Miután Harryék elmentem Matt eljött értem és haza vitt. Olyan jó volt hogy itt van az öcsém. Leültem a kanapéra..és csak bámultam ki a fejemből
-Sajnálom a barátnődet-szólalt meg Jeremy a hátam mögül.
-Kösz...mi történt veled hogy ilyen kedves vagy?
-Már az is baj ha próbálok megértő lenni? Igazából elég nehéz..nem tudom mit siránkoztok Lottival..előbb utóbb úgy is meghalt volta hisz ember. Kérsz konyakot?

-Jah..kérek. Neked ennyit ér egy ember élet?
-Nem Katerina! Még ennyit sem-kacsintott
-Gondolhattam volna.
Lottie jött le az emeletről tiszta feketében. Én bármennyire is gyászolok valakit..nem bírnák feketébe mászkálni..szerintem attól már nem jön vissza. Kimentem az udvarra és le ültem a fűbe.eszembe jutottak az emlékek..a szemem megtelt könnycseppekkel. Hirtelen valaki átkarolt hátulról: Jeremy. Olyan jól esett hogy így aggódik.
-Jeremy én...-suttogtam
-Nyugi minden rendben lesz-mosolygott
-Remélem..
-Wáwww itt meg mi folyik?-jelet meg Zayn
-Te meg mit keresel itt?-morogtam.
-Harry megkért hogy vigyázzak rád...de látom nem nagyon kell.-fintorgott
-Zayn! Nem tudod befogni?-néztem rá.
                             ~O~
Másnapra a temetésre már minden elvolt intézve. Nem értem Zayn minek maradt itt.
Másnap*
-Nem sok kedvem van elmenni a temetésre-öleltem meg Mattet.
-Nekem sem.
Elkezdődött a szertartás. Suzy szülei megpróbáltak rávenni hogy mondjak pár szót..de nem jött össze nekik. Így hát Lottie beszélt helyettem.

Elkezdtem szédülni úgyhogy inkább elmentem és le ültem egy padra. Pár perc múlva Zayn utánam jött.
-Neked meg mi bajod van?-ráncolta a homlokát
Zayn szemszöge*
Elhiszem hogy rossz lehet ha meghal valaki. De az hogy ennyit siránkoznak miatta..ez nekem magas. Meghagyom inkább Harrynek az érzelgős szerepet..
-Semmi. Csak..
-Csak..mi???
-Kicsit szédülök ennyi az egész...amúgy senki nem kért hogy gyere ide
-Lehet hogy terhes vagy....mostanában sokat vagy rosszul-állapítottam meg.
-Te meg hülye vagy-állt fel Kate és elakart menni de megállítottam-Mit akarsz még??

-Nem engedhetlek egyedül sehova! Ha bajod lesz Harry megöl
-Ha így bele gondolok...nem is lenne baj-mosolygott
-Nagyon vicces vagy. Gyere haza viszlek.
-Nem kell...annyira nem vagyok rosszul-indult el. Majdnem elesett úgy kaptam el.
-Tényleg nem kell a segítségem?
-Nem...! Inkább meghalok mit hogy te segíts nekem!
-Drágám! ilyet ne mondj..hisz már halott vagy!-nevettem.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése