2013. május 4., szombat

1.fejezet:A megismerkedés

Sziasztok.meghoztam az első részt..a Zayn+Katerinás rész Hostyisovszki Dorinának :P


Zayn szemszöge*
Kinéztem az ablakon.. újra Anglia repülőterén vagyunk.. Leszálltunk a géppel. Ahogy vártuk a csomagjainkra három csaj lépett oda hozzánk.
- Ezt nem hiszem el!!- visítozott az egyik csaj. Óriási rajongód vagyok Zayn!! Harry csinálsz rólunk közös képet??- nyomott egy fényképezőt Niall kezébe.
- Öhm.. bocs, de én Niall vagyok-sóhajtott fel Niall.
- Tök mindegy. - megcsináltuk a közös képet, de sajnos utána is a nyakamon lógott .Észre vettem hogy a 2 barátnője meg türelmesen várnak rá.
Az egyik lány olyan különleges volt. Rögtön felkerült a "KELL" listám legelejére.." Menjünk oda"- súgtam Louisnak.
- Sziasztok- mosolyogtam.
- Zayn'' Várj meg!- kiabált az utánfutóm.
- Ne haragudj rá.. Suzy már csak ilyen- forgatta a gyönyörű szemét a " lány".




- Hozzá szoktunk a hisztis csajokhoz, de amit már ő művel az nagyon sok.. kérlek, szólj rá.. Ömm
- Katerina- mosolygott.
- Ne haragudjatok, de nekünk mennünk kell- szólalt meg Liam. Mindig minden jó mókát elront mert fél a következményektől.
- Hát akkor, sziasztok.. örülök, hogy megismertelek titeket- mosolyogtam. Beültünk a kocsiba és a szállodáig meg sem álltunk. Harry foglalt szobát.... a legdrágábbat.
Bár nem értem, hogy mért nem a saját házunkba mentünk.
- Jó.. estét-vigyorgott Harry- a 69.-es szoba kulcsát kérem
- 69.-es szoba??- csapott a fejér Niall.
- Egy pillanat.. öhm van egy kis gond- vakarta a fejét a recepciós.
- Én megmondtam.. Harry és a szobafoglalás két külön fogalom.,- morogtam
- Ez nem Mr.Styles hibája ..mi néztünk el valamit.. nem csak önöknek adtuk ki ezt a szobát, hanem három hölgynek is. Áá pont ott jönnek.
Megfordultam és észre vettem, hogy az a három lány az, akivel a reptéren ismerkedtünk meg. Mikor Suzy észrevett elkezdett felém szaladni .. gyorsan kapcsoltam és elkaptam a szembejövő szobalányt és megcsókoltam. Suzy emiatt megharagudott és nem szólt hozzám.. most Harryt fogta ki magának
- Na akkor mi legyen?? Kérjünk másik szobát??- kérdezte Liam.
- Én nem adom ezt. Ez így nem ér a mondás szerint a lányoké az elsőbbség, de nekem KELL az a szoba...- hisztizett Hary
- Elég nagy lakosztály elférünk ott mindannyian- okoskodott Niall.
- Jó ötlet-tapsolt Suzy.
- Felőlem. - húzta meg a vállát Katerina- Lottie??- eddig nem is vettünk tudomást a harmadik lányról hisz olyan csöndbe volt.
- Okké.. Hány szoba van??- kérdezte Lottie
- Négy.
Felmentünk a 12.-ik emeletre. Bementünk és mindenki leült valahova, Katerina az íróasztalra én meg mellé. Harry elég csúnyán nézett rám emiatt, de nem érdekelt.
- Ha négy szóba van hogy fogunk aludni??- tette fel ezt a költői kérdést Suzy. Legszívesebben az válaszoltam volna neki hogy: ágyon.
Fél óra küszködés után eldöntöttük, hogy ki-kivel fog aludni: Suzy- Harry, Liam- Louis, Lottie- Katerina, Niall és én.
Katerina szemszöge*
Bementem a fürdőbe zuhanyozni. Valaki kopogás nélkül benyitott: Zayn. Amikor meglátta, hogy egy melltartó és csak egy nadrág van rajtam rögtön elvigyorodott.
- Menj ki !!- visítottam.
- És mi van ha nem??- vigyorgott tovább.
Erre nem igazán tudtam mit válaszolni, .. mondjam azt, hogyha nem mész ki hozzád vágom a cipőmet...nincs is rajtam cipő
Észrevette, hogy zavarba vagyok közelebb jött hozzám és a falnak nyomott. Megfogta a derekamat és elkezdte a nyakamat puszilgatni. Kezdtem bele menni a játékba úgy hogy átöleltem a nyakát...Ekkor benyitott Harry.
A zöld szemei kigülledtek, Zayn csak mosolygott én meg teljesen elpirultam. Akkor esett le, hogy hoppá .. majdnem lefeküdtem Zaynnnel.
Ahogy ez leesett gyorsan ellöktem magamtól.
- Zayn ! Beszélnünk kell. . MOST!!- törte meg a kínos csendet Harry.
- Okké..- Zayn rám kacsintott és kiment. Gyorsan felvettem a felsőmet nehogy még valakinek kedve legyen bejönni.
Harry szemszöge*
Tök ideges lettem mikor megláttam Zaynt és Katerinát .. nem ezt beszéltük meg a fiúkkal. Sokkal óvatosabbnak kéne lennünk nehogy lebukjunk.
- Zayn!! állítsd le magad!!
- Most meg mi bajod??
- Az hogy félek, hogy bántani fogod...
- Nem vagyok olyan.
- De olyan vagy.. Zayn ígérd meg hogy nem ölöd meg....
- Megígérem.. de te pattogsz, aki pontosan olyan ,mint én.. Nem beszélve a többiekről. Vámpírok vagyunk kérlek ..ki kell használnunk.
- Egyet értek...főleg, hogy mind az öten hasonlítunk.. mindannyian sok embernek ártottunk már....de ez az egy lány legyen kivétel.. ő valahogy más. Okké.
- Igenis, főnök ........

2 megjegyzés:

  1. nagyon jó..

    VálaszTörlés
  2. Áh köszi ez megtisztelő.... XD nagyon jó lett a rész csak így tovább :D

    VálaszTörlés