2013. május 25., szombat

4. Fejezet.: Nehéz napok

Itt a 4.rész!!! Köszönöm a komikat...Remélem ehhez a részhez is lesznek majd..! :) http://www.youtube.com/watch?v=WP6H0MXFKeU
Katerina szemszöge*
Mikor fel keltem  nagyon rosszul éreztem magamat: szédűltem, hány ingerem volt, és nagyon éhes is voltam. Kimásztam az ágyból..eszembe jutottak az este történtek. Ahogy felálltam a takarón találtam egy levelet:
" Katerina! Egy részt sajnálom a történteket..mást részt viszont nem. Mondhatni életem legvadabb éjszakája volt!! Nos..röviden: Vámpír vagyok! Igen Harry, Louis Niall és Liam is az. Este ittam a véredből ( kicsit sokat) úgy hogy muszáj volt átváltoztatnom..vagy ki nyiffantál volna. Sajnálom..de ez van. Majd meg szokod hogy vámpír vagy. Az asztalon hagytam egy pohár emberi vért..idd meg hogy teljesen át változhass. Szerintem egyedűl is fogsz boldogulni..ha nem..akkor..így jártál.. Még egyszer bocs...Üdv: Zayn"
Mikor ezt elolvastam nem tudtam hogy nevessek-e vagy sírjak..Elolvastam még egyszer a könnyeim elkezdtek potyogni..
Nyílott az ajtó és belépett a szobába Lottie. Gyorsan letöröltem a könnyeimet hogy ne lássa hogy sírtam.Meg nagy hülyeségnek tartottam sírni...hisz ez az egész nem lehet igaz.
-Hiába törlöd le a könnyeidet..akkor is tudom hogy sírtál-mondta komolyan.-Idd meg ezt a pohár vért ami ide van téve.
-Minek??? Várjunk csak te....
-Azért hogy ne halj meg. És igen igaz amit Zayn ide leírt és igen én tudtam is róla.
-Az nem lehet-rogytam le az ágyra-Honnan tudtad?? Eszemben sincs meg inni inkább meghalok
-Honnan tudom?? Boszorkány vagyok...
-Mit mondtál..?-suttogtam
-Jól hallottad..elmondok mindent de előbb idd meg a vért!!
Zayn szemszöge*
Leszálltunk a gépről. A New Yorki repülő téren álltunk. Harry egész úton nagyon feszült volt. A többiekkel mogorva volt..én meg ha kérdeztem is valamit hidegen hagyta. Elvettük a csomagjainkat és elindultunk. Harry szinte fel borított.. de mint aki észre se vette ment tovább előttem.
-Mi bajod van???-kiabáltam utána..Hirtelen megállt és felém fordult. 
-Tulajdonképpen semmi bajom nincs. Megkértelek valamire...de téged nagyon nem izgat.
-Most a Katerinás dologra gondolsz?-húztam fel a szemöldökömet. 
-Kértelek hogy hagyd békén..nem???
-A-a csak annyit mondtál hogy ne öljem meg..és tudtommal még él..
-Lehet jobban örült volna ha meghal..Nem lett volna szabad ezt tenned..
-Ez van..Oké??
~O~
Lottie szemszöge*
-Most már értesz mindent?? Első perctől kezdve tudtam hogy vámpírok. Harryt régebbről ismeretem. Ő meg én..-magyaráztam Katerinának.-Megjött Suzy maradj itt...nehogy bántsd Katerina szemszöge*
Az ablakhoz mentem és elhúztam a függönyt. A szobába beáradt a nap fény. Az ablakra tettem a kezemet..de gyorsan el is húztam mert megégette a kezemet. Gyorsan vissza mentem az árnyékba. Lotti bejött az ajtón.
-Oké..pakolj..megyünk haza. Suzyt elküldtem megint a boltba..Mint látom észre vetted hogy a nap megéget..vedd fel ezt a gyűrűt. Ez úgy mond megvéd a napfénytől.

-Köszi-mosolyogtam. Lottie kiment a szobából.. Elkezdtem bepakolni. A repülőn ülve gondolkoztam mi lesz ezután: a régi barátokkal mint például Suzy is a saját érdekükben meg kell szakítanom velük a kapcsolatot. Lottie-val nem tudom mi lesz....Zayn amit velem tett..ezért megfizet.
Leszálláskor Suzyért ott volt az ex pasija..kicsit furcsa.. ex pasija de mégis a szájára ad neki puszit...ő dolguk.
Elindultam taxit fogni
-Várj!!-jött utánam Lottie.
-Mi az??-forgattam a szememet-Sietek..sok az ember..és tudod..még nem igazán megy az  az önkontroll dolog..
-Meg kell tanulnod..mi nem maradunk itt Dublinba. Megyünk egy angol kis városba Magic Citybe. Van egy régi ismerősöm Adam..ő is vámpír. Ha minden igaz segíteni fog neked meg szokni a vámpírságot.
-Azt mondtad hogy nem csíped a vámpírokat...
-Ez igaz..de én akkor sem tudlak meg tanítani vámpír dolgokra..
~O~
-Éhes vagyok-morogtam. Elővettem egy tükröt és ki eresztettem a fogaimat..- Hú de furi..vicces..kisebb koromban menyit szórakoztam azzal hogy vámpír vagyok..most meg
-Ahha..tessék idd meg-nyomott a kezembe egy tasak vért Lottie-Ha ennyit beszélsz hogy tudsz vezetni???..Megérkeztünk..!!!

Egy óriási ház előtt álltunk meg.Egy helyes srác állt előtte. Kiszálltunk a kocsiból és oda mentünk hozzá.
-Gondolom te vagy Katerina..a nevem Adam Swim...
...Szemszöge*
-Azonnal a városba kell jönnöd...a húgod nagyon beteg
-Renben ..sietek



1 megjegyzés: