2013. május 12., vasárnap

2. Fejezet: Átlagos nap&Buli terve

Kicsit késve..de itt a második rész..Sitku Viktóriának :))
Lottie szemszöge* másnap reggel
-Hogy mi?? mit csináltatok majdnem??-döbbentem meg.
-Jól hallottad..ha Harry nem jön be..-mesélte Katerina

-Te nem vagy normális
-Tudom..nem is kell mondanod..
-Szerintem ezt Suzynak ne meséld el mert az intenzív osztályon fog kikötni-nevettem.-Megyek a fürdőbe sminkelni. Bementem a fürdőbe és magamra zártam az ajtót..kulccsal.
Kifelé menet Harrynek ütköztem.
-Beszélnünk kell!-mondtuk egyszerre. Harry megakarta fogni a kezemet de én el húzódtam. Lementünk a parkba hogy nyugodtan tudjunk beszélgetni.
Zayn szemszöge*
Bementem Niallhoz és elmondtam neki az este történteket.
-Nem értem hogy Harry miért szól bele a te dolgodba..na és hogy megtiltotta hogy szórakozásból megölt..mit fogsz csinálni??
-Arról volt szó hogy nem ölhetem meg...igaz?? De azt egy szóval sem mondta hogy...-kopogtak
-Szia Niall..nem láttad..ohh hogy itt vagy Zayn..Beszélhetnénk??-Csicsergett Katerina
-Persze..
-Zayn..nincs kedved velem zuhanyozni?-jött be a szobába Suzy
-Majd én megyek.vigyorgott Niall
-Kösz..de inkább egyedül-fintorgott Suzy és becsapta az ajtót
Katerina szemszöge*
Zaynnel kimentünk a konyhába.
-Ami tegnap este történt..
-Felejtsük el.-mosolygott Zayn
-o-
Suzy szemszöge*
-Este...?? Oké..megbeszélem a többiekkel 2 perc és visszahívlak.-tette le a telefont Louis
-Ki volt az??-ült le a kanapéra Liam
-Harry..szólok a többieknek is hogy jöjjenek ide utána elmondom hogy mit akart.
Katerina szemszöge*
Amikor Lottie haza jött bement a szobába én meg utána mentem.
-Hol voltatok Harryvel??-kíváncsiskodtam
-A parkba megbeszéltünk egy fontos dolgot.
-Gyertek!!  Meg kell beszélnünk valamit-rontott be a szobába Louis.
-A kopogásról még nem hallottál??-forgattam a szememet.-Menünk-Karoltam át Lottiet
Zayn szemszöge*
-Na mi volt ilyen fontos??-jött be a nappaliba Katerina és Lottie
-Harry kitalálta hogy este elmehetnénk bulizni..mindannyian egy jó helyre. A magam részéről támogatom az ötletet..így egy kicsit megismerkedünk. Na és persze egy jót bulizunk..-magyarázta Louis
-Én benne vagyok-sikítozott Suzy
-Én is- mondta egyszerre Liam és Niall
-Én is..de amúgy Harry hol van??-kérdezte Lottie
-Randija van-vigyorgott Louis- Katerina te jösz??
-Nincs sok kedvem hozzá..ne haragudjatok de nem.
-Te tudod-húzta a száját Louis.
-Én is itthon maradok..Katerina ne legyen egyedül.-mosolyogtam......

4 megjegyzés: