2013. május 20., hétfő

3.fejezet: Rosszul el sűlt este

Kicsit késve..de itt a harmadik rész . A +18-as rész nem túl jó..hisz most írtam elöszőr ilyet..nézzétek el nekem :P


Katerina szemszöge*
Miután a többiek elmentek csináltam pattogatott kukoricát és a szobámba néztem valami izgalmas horror filmet.Kimentem a konyhába üditőért, mire vissza mentem Zayn ott feküdt az ágyamon.
-Ezt a filmet már láttam..a végén ki derűl hogy a pasi vámpír és megöli a csajt-mondta 




-Durva..muszály volt elmondani a végét?? Így már nincs értelme végig nézni-kapcsoltam ki a Tv-t. Oda dőltem Zayn Mellé az ágyra
-Na és.. mit csináljunk??
-Nincs ötletem..miért nem mentél bulizni a többiekkel?? Szerintem Suzy megharagudott emiatt rád..
-Nem izgat!!.. Ha elmentem volna egész este engem molesztált volna-nevetett Zayn-Tudod mit?? Menjünk el bulizni..kettesben-vigyorgott
-Ha ragaszkodsz hozzá-sóhajtottam- Öhm..ki mennél amíg átöltözök??
.Nem vagyok szégyellős-mosolygott.
-Zayn!!
-oké-forgatta a szemét és kiment a szobából
Zayn szemszöge*
Kimentem és felhívtam a legjobb barátomat Niallt
-Mit akarsz-vette fel a telefont..
-Elviszem Katet bulizni..
-Tudod hogy nem bánthatod!!
-Persze..tudom
-Ez nem volt túl meg győző-nevetett Niall. Katerina kijött a szobábal..gyorsan letettem a telefont
-Csinos vagy-mosolyogtam..
-Köszi-pirult el-Na és..hova megyünk??

-Nem tom..út közbe kitaláljuk
-O-
Katerina szemszöge*
-Végre itthon-huppantam le a kanapéra-Jó volt az este. Kár hogy elkezdett szakadni az eső. Tiszta víz vagyok..megyek le zuhanyzom..
Beálltam a zuhany alá. Hirtelen hátulról két kéz karolt át. Megfordúltam és Zaynnel találtam szembe magam.
-Gondoltam..folytathatnák az estét..hamár az eső miatt haza kellet jönnünk élvezzük ki-suttogta a fülembe
-Zayn! Kérlek ne..fáradt vagyok-motyogtam
-Kérlek-nézett mélyen a szemembe. Mintha elvarázsolt volna lábujj hegyre álltam és meg csókóltam. 



Rögtön vissza csókolt. Én elhuzódtam..kicsit kérdőn nézett rám
-Ne haragudj..nem tudom mi ütött belém hogy meg csólóltalak-csavartam magam köré egy törülközőt és bementem a szobámba. Két perc múlva bejött Zayn pezsgővel a kezében
-Kibontom -ajánlottam fel. Zayn megrántotta a válát és a kezembe nyomta a pezsgős üveget. Ahogy nyitottam kifelé az üveggel megvágtam a kezemet és elkezdett vérezni
Zayn meglátta rögtön elfordúlt.
-Jól vagy??-kérdeztem
-Igen kicsit megszédűltem..biztos sokat izttam. Hozok egy seb tapaszt
Zayn szemszöge*
Vissza mentem a szobba..leragasztottam Katerina ujját
-Kösz-mosolygott
Közelebb hajoltam hozzá és megcsókoltam..Katerina átkarolt és vissza csókolt. Az ölembe kaptam és bele fektettem az ágyba. Elkeztem a nyakát puszilgatni utánna pedig megharaptam
Egy kicsit " ettem" utána letéptem a ruháját. Hirtelen simogatni kezdtem a combját.....
-O-
-Hoppá!! Kicsit sok véredet szívtam ki-vakartam meg a fejemet
Gyorsan felöltöztem. Csuklón haraptam magamat. A kezem elkezdett vérezni..gyorsan Katerina szájához nyomtam.
" nem szabad meg halnia. Lehet nehezem fogja meg szokni hogy vámír de...nem csak Harry miatt nem halhat meg hanem...engem is elvarázsolt."
Írtam neki egy levelet+ az asztalon hagytam egy pohár vért hogy teljesen átváltozzon. Felhívtam Harryt és elmentem......

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett!! Hamar kövit!! :DD

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jóó lett :)) <33 Hamar köviit :)) <33

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó csajszi nem is mondtad h tetél ki részt na hadel ,mert este fogunk mi még beszélni

    VálaszTörlés
  4. Amint tudom hozom!! köszönöm a komikat :))

    VálaszTörlés