2013. június 2., vasárnap

5.Fejezet: Új Barát

Itt a 4.rész!! Légyszíves komizzatok..:) Jövőhét vasárnap hozom a kövi részt
Katerina szemszöge*
-Nos amiket tudnod kell...mindent jobban és erősebbnek érzünk..
-Például??-kérdeztem Adamat
-Mondjuk illatokat..pl a vérét. Ha emberként szerettél valakit akkor vámpírként még jobban fogod..fel erősödik ez az érzés. Ez fordítva is így működik ha valakit nagyon utáltál..azt most egy cseppnyi vízben is képes lennél megfojtani
-Ahha.-sóhajtottam..-Öhm kicsit éhes vagyok...úgy hogy..
-Látom nem nagyon érdekel amit mondok..hozok egy kis állatvért..oké??
-Igen..már nagyon várom-fintorogtam.  Adam bement a házba és 2  egy pohárral jött kifelé
-Inkább nem mondom el hogy milyen vér-nyomta a kezembe
-Szörnyű íze van-kóstoltam bele
-Majd megszokod..ne haragudj de itt hagylak van egy kis dolgom. 2 óra múlva jövök..addig idd meg szia.
Bementem és letelepedtem a kanapéra..az állatvért leraktam a dohányzó asztalra és elkezdtem nézegetni..hátha megkedvelem. A bejárati ajtón egy helyes srác lépett be.










-Szia..te meg ki vagy?-mosolygott
-Katerina Pierce..és te??
-Jeremy..Adam helyes öcsikéje..látom nem igazán jön be a bambi vér..nem csodálom.
-Elég fúra íze van...ha ilyet kell innom egész életemen át..inkább éhen halok
-Azt azért nem kéne-nevetett Jeremy-Fiatal vagy még a halálhoz..Jól nézel ki..úgy hogy beszélek Adammal hogy nem árt neked a emberi vér.. De addig is hogy ne éhezz..gyere velem-nyújtotta a kezét
-Lementünk a pincébe ahol egy nagyon nagy hűtőláda állt.
-Ebben meg mi van?-kérdeztem
-Kórházából kölcsönvett vér..tessék itt van egy idd meg.
-Köszi-mosolyogtam
-Nincs mit..A bátyám kicsit..magának való. Meg azt hiszi ő a legjobb pasi a földön...
-Mintha te nem így gondolnád..
-Én?? Na jó..de igen..De rám így buknak a csajok-kacsintott rám-Itt hagylak randim lesz..
-Oh értem-nevettem
Felmentem a szobámba. Megcsörrent a telefonom..ismeretlen számon hívott valaki.
Rászántam magamat és felvettem.
-Haló??-szóltam bele
-Szia Kate..jó hallani a hangodat.Hogy vagy? Mi újság??
-Ki beszél??
-Harry..Harry Styles
-Képzeld nem vagyok jól. A drága barátodnak köszönhetően
-Sajnálom hogy ez történt..
-Nem vagyok kíváncsi a sajnálkozásodra-csaptam le a telefont
-Ki hívott?-jött e a szobába Lottie
-Téves hívás volt-hazudtam
-Hallottam kezdesz jóba lenni Jeremyvel
-Igen..nagyon jó fej..
-Csak vigyázz vele..amióta ismerem minden lányt csak le akar fektetni.Inkább Adammal haverkodj.
-Kösz..kihagyom..ő túl...okoskodó
-Te meg megváltoztál..
-Köszönd Zaynnek..
-Adam lent vár a konyhába..mondani akar valamit..és se tudom hogy mit..
Lementem a konyhába Adam és Jeremy ott vártak
-Mi az??-dőltem  a falnak
-Pár hónapra elutazok..addig Jeremy fog neked segíteni-szólalt meg Adam
-Felőlem-mosolyogtam Jeremyre ő meg vissza
Harry szemszöge*
-Fiúk! Elutazom egy időre..a nővérem nem hajlandó meginni semmilyen  vért úgy hogy haldoklik. Valahogy rá kell vennem hogy egyen-motyogtam
-Veled megyek-állt fel Zayn
-Okké..de ettől még nem leszünk jóba..Kezdj el csomagolni..még ma este indulunk.
Jeremy szemszöge*
Adam fél óra múlva elment
-Katerina..este elviszlek bulizni. Adam úgy is megkért hogy tanítgassak meg pár dolgot..úgy hogy...a bulin keresünk vacsinak való embereket.De csak annyit eszünk hogy ne haljanak meg..oké??-vigyorogtam
-Jól hangzik..Lottie te jössz?
-Nem.. a barátnőmhöz megyek
-Te tudod.
.Lottie szemszöge*
 Fel kaptam a táskámat és elviharoztam Gemmához..aki mellesleg Harry nővére. Bekopogtam és..
-Szia Lottie-köszönt Harry. Hirtelen nem tudtam megszólalni úgy megdöbbentem
-Te mit keresel itt-kérdeztem
-Neked is szép estét..a nővéremhez jöttem..nem tudtam hogy te is itt vagy. Katerina is a városba van?
-Igen
-Hát akkor..nem kéne megtudnia hogy Zayn is itt van
-Hogy mi?? Hol van???
-Elment bulizni

5 megjegyzés:

  1. Nagyonjóó:)) Kövit hamar<33

    VálaszTörlés
  2. Áhh nagyon jó lett. Hamar kövit :D:D <3 Imádom ezt a blogot :)

    VálaszTörlés
  3. Jajj de jó siess a kövivel mi hamarább, várom ,nagyon ügyes vagy.Ez után nem akarok olyant hallani ,hogy nem tudok irni

    VálaszTörlés
  4. Válaszok
    1. Én is téged ,ma nem biztos leszek ,oztán el mondom miért de este lehet leszek addig is puszii és siess a kövivel :):*

      Törlés