2013. június 11., kedd

7.fejezet: Újra találkozás..:)

Itt a 7.rész!! Komizzatok légyszi HOSSZÚKAT xD...a következő rész..nem tudom mikor lesz mert a ballagásom miatt felborult minden :S..amint tudom hozom!!
Zayn szemszöge*
-Harry!! Tudod ki van a városban??-rontottam be a házba. Észre vettem hogy Harry mellett a kanapén egy lány ül..Lottie-Oh..szia..te meg minek vagy itt??
-Nem kell itt eljátszanod a lovagot..ettől ugyan úgy legszívesebben megölnélek...-mosolygott gúnyosan Lottie
-Én meg segítenék..-vigyorgott Harry
-Köszi Harry..köszi hogy a haverokra mindig lehet számítani. Lottie...ugye tudod hogy Katerina a városban van?!
-Igen tudom..én hoztam ide..nem gondoltam hogy ti is itt lesztek
-Gondolhattad volna hogy Harry eljön a nővéréhez-húztam el a számat..és utána rám tört a mosolyoghatnék hogy újra láthatom Katerinát..









-Mi van cimbi?? Félsz a női bosszútól és azért vigyorogsz mert elképzelted hogy Katerina letépi a helyes pofikádat??-nevetett Harry
-Nagyon vicces vagy..Remélem nem mondja el mindenkinek hogy mik vagyunk...
-Azt kétlem..akkor saját magát is lebuktatná-legyintett Harry











-Ez igaz..emiatt ne aggódjatok.! Zayn Katerina észre vett téged??-nézett rám Lottie
-Szerintem igen..de mikor én megláttam pont elfordult..úgyhogy nem tudja hogy én is láttam őt
-Biztos hogy nem látta meg hogy észrevetted??
-Ahha..ennyire nem vagyok vak......

















Katerina szemszöge*
-Jó reggelt!-kiabálta Jeremy. s lefeküdt mellém az ágyra-Lottie, te meg én..kupaktanács..2 perc múlva...











Nagyon rossz volt fel kelni. Egész éjszaka a családomra gondoltam..és arra hogy Zaynnen hogyan tudnék bosszút állni. Nem jutott semmi logikus az eszembe...:S Szerencsére ő nem látott meg..ezt kihasználhatom.... Nagy nehezen össze szedtem magamat és lemásztam a lépcsőn
-Na mi volt ilyen sürgős??-ültem fel a dohányzó asztalra

















-Neked is jó reggelt! Mesélte Jeremy hogy találkoztatok Zaynnel
-igen..éss??
Lottie szemszöge
És..mit akarsz csinálni??
-Még nem tudom..kihasználom hogy nem vett észre
Majdnem elárultam magamat és majdnem elmondtam az igazat hogy igenis Katet látta Zayn
-Nem csak ő van itt hanem más is--motyogtam
-Kicsoda??-nézett rám Katerina
-Gyere velem-vezettem ki Katerinát az utcára
Harry szemszöge*
Adam és Jeremy háza elött álltam..Lottie megkért hogy találkozzak Katerinával..és győzzem meg arról hogy Zayn nem vette észre..na meg így esélyem van..másra is.
-Szia.-léptem oda hozzá és megöleltem
-Hogy kerülsz ide??-ölelt vissza Katerina
-A nővérem nem iszik vért és..
-Sajnálom-a szemembe nézett és teljesen elpirult..még mindig öleltük egymást
-Öhm..nem akarom elrontani ezt a cuki muki újralátos pillanatot..de nem kéne inkább bemenni??-kérdezte Jeremy
-De..-vágta rá Katerina. Elengedett és be ment. Lottie meg én utána mentünk
-Tudtad hogy Zayn itt van??-kérdezte Katerina
-Igen..ő nem tudja hogy itt vagy-hazudtam
-Ez jó hír..
-Megyek a boltba venni normális kaját.-állt fel Lottie
-Minek??
-Jeremy..tudod nem csak vámpírok laknak itt van aki normális kaját eszik!!
-Akkkor is..tök felesleges..de te tudod..remélem nem az én pénzemet költöd
-Te jó ég Jeremy!!! Katerina gyere velem
Katerina szemszöge*
Bementünk egy szupermarketba
-Vegyünk ilyet. Ezt régen szerettem-mutattam egy szalámira
-Kösz de nem..én ezt utálom..Előbb mi volt ez a " Harry nyakába ugrom" dolog???
-Semmi.
-És a semmiért pirultál el annyira


1 megjegyzés: