2013. június 9., vasárnap

6.Fejezet: A buliban...

Sziasztok!! Meghoztam a kövi részt..remélem tetszeni fog..akinek tetszik megkérném hogy komizzon vagy iratkozzon fel..:))
Katerina szemszöge*
Jeremyvel elmentünk bulizni ahogy elvolt tervezve.
-Amúgy hova megyünk??-kérdeztem
-Majd meglátod...a város legjobb szórakozó helyére.
Elindultunk és 10 perc múlva megérkeztünk valahová.
-Na ide nem jutunk be-csaptam be a kocsi ajtót
-Miért ne jutnánk??-nézett rám Jeremy
-Rengetegen vannak-mutattam a tömegre
-Ezt csak bízd rám-kacsintott
-okéé..
Oda mentünk a biztonsági őrhöz aki ellenőrizte hogy ki mehet be.
-Figyelj és tanulj-suttogta oda nekem Jeremy. Odalépett a biztonsági őrhöz.-Elnézést..
-Mit akarsz szépfiú-húzta fel a szemöldökét az őr
-Elég régóta itt állunk már és...
Nem-nem vártok! Akár a többiek
-Okéé-rántotta meg a vállát Jeremy- Én próbáltak a jó fiút játszani de mint látszik nem kell erőltetni..Befogsz engedni minket-nézett az őr szemébe
-Tudjátok mit?? Ha régóta vártok akkor menjetek be nyugodtan-mosolygott az őr
-Köszönjük..nagyon kedves-motyogtam
Jeremy átkarol és bementünk..voltak rengetegen..Jeremy kivezetett egy kert féleségbe ahol ugyan csak sokan buliztak
-Itt mégis csak jobb mint bent-magyarázta
-Ugye a biztonsági őrnek nem lesz baja??
-Nem lesz! Ne nézz így rám..tényleg nem lesz..akkor lenne ha meg ettem volna..Vámpír vagy nem kéne ennyire érzelmeskedni. Javaslom igyunk valamit..mit kérsz??
-Egy whiskyt
-okéé-leültünk egy asztalhoz..ki hozta a pincér srác amit kértünk












-Nos..kit fogunk megenni??-kérdeztem
-Kicsit halkabban..oké??Válasz ki egy embert aki szimpatikus neked..
körbenéztem és észrevettem egy magányosan üldögélő fiút. Eszembe jutottak a régi idők..az öcsém Matt hányszor kötekedett ilyen srácokkal..és én hányszor szidtam le emiatt...Őt se láthatom többé....
-Mondjuk..őt-mutattam a fiúra
-Felőlem..szerintem ha baja esne fel se tűnne senkinek úgy hogy..Na menj oda hozzá!
Megittam még a whiskymet és oda mentem.
-Szia..megtudnád mondani mennyi az idő??-mosolyogtam...Hátra néztem és látszott Jeremy arcán hogy mit gondol: Ennél hülyébb indokkal nem mehettem volna oda...
-Öhm..persze! Pontosan hajnali 2 óra-mosolygott vissza
-A francba ..lekéstem az utolsó buszt Keresek valami ismerőst aki haza vigyen..szia
Kimentem és vártam egy kicsit. 2 perc múlva megjelent az előbbi srác
-Ha akarod..haza vihetlek-jött oda
-Köszi..Ne mozdulj és meg se szólalj-néztem a szemébe. Közelebb mentem hozzá és megharaptam. A vére nagyon jól esett
-Ennyi elég...nehogy megöld-jelent meg mellettem Jeremy. Elengedtem..


-Büszke vagyok rád-hülyéskedett Jeremy. Oda ment a fiúhoz-Ha kérdezi valaki hogy mi történt..fel akadtál a kerítésbe. a srác bólintott egyet és elment
-Gyere..menjünk vissza-intett Jeremy-Első próbálkozásra nem volt ossz..
-Ezt most tekintsem bóknak??-nevettem
-Most arra a szöszire pályázom..te is válassz megint valakit..
Megláttam egy barna hajú srácot..nagyon ismerősnek tünt


Meg fordult és felismertem hogy ki az: Zayn Malik
-Most megfizetsz-morogtam és el indultam felé. Jeremy utánam jött és meg állított
.Ő változtatott át igaz??-kérdezte. Helyeslően bólogattam-Nyugodj le..nem hiszem hogy itt mindenki előtt kéne legyilkolni ..menjünk haza
Zayn szemszöge*A buliban a tömegben észre vettem egy nagyon ismerős lányt.Kicsit közelebb jött és észre vettem hogy Katerina. Ő nem vette észre hogy megláttam. Megjelent egy fiú és Kate elment vele...Háháá hátha van esélyem hogy megbocsásson.....

3 megjegyzés:

  1. Nagyonjóóleett:DDD Köviit:DD

    VálaszTörlés
  2. Jajj de jó várom a kövit,szurkolok neked és mindjárt kuldök valamit fb-n de siess a kövivel

    VálaszTörlés