2013. június 19., szerda

8.fejezet.: Szerelmi sokszög

Jeremy szemszöge*
-Tulajdonképpen minek jöttél ide??-Töltöttem magamnak egy pohár konyakot.
-Mondtam..a nővérem beteg azért jöttem ide.
-Úgy nézek ki mint aki ezt a sztorit elhiszi??










-Azt hiszel amit akarsz-indult el a konyhába. Elé ugrottam és a torkánál fogva a falhoz szorítottam
-Tudom hogy nem csak emiatt vagy itt...Katerina is közre játszik...Nem tévedek..ugye?-vicsorogtam
-Szóval erről van szó..tetszik neked és félsz..hogy én tetszem neki..és összejövünk-nevettem
-Ezzel be vallottad hogy tetszik neked-engedtem el
-És??. Hamarabb  megszerzem magamnak mint te...Neked csak addig kell míg lefekszik veled...továbbá nem-kiabáltam
-Nem tagadom!!. Majd meglátjuk kié lesz hamarabb-kacsintottam
-Megjöttünk! Öhm..itt meg mi folyik?? -Lépett be az ajtón Lottie utána meg Katerina
Katerina szemszöge*
Arra értünk haza hogy Jeremy és Harry kis híján megölik egymást
-Szia cica-jött oda hozzám Jeremy
-Ti meg mit csináltatok??-fontam össze a keze

















-Semmit-Jeremy magához húzott és megcsókolt. Ellöktem magamtól és felpofoztam
-Ez még egyszer eszedbe ne jusson!!
-Gyere Kate..segíts elpakolni az ételt amit vettünk-húzott be a konyhába Lottie
Harry szemszöge*
Jeremynek tiszta piros volt az arca a pofontól..Jó hangosan megköszörültem a torkomat
-Ettől még ne bízd el magadat..Nem volt jó az időzítés. De ha belegondolsz..nem csak velem kell harcolnod a csajért...!! Még van rajtam kívül egy személy..!
-Be kell vallanom tetszett ez a pofon.-nevettem-Ha jól értem..Zaynre gondolsz..
-Aha..Katerinának tetszett Zayn amikor ember volt....és szerintem most is..csak a gyűlölet amit iránta érez erősebb..jelenleg..
-Nem hiszem..
Katerina szemszöge*
-Igazad volt..Jeremy egy bunkó féreg. Hogy képzeli hogy csak úgy lesmárol-Járkáltam fel s alá a konyhába
-Nyugi! Jól tetted hogy felpofoztad.
Hirtelen megcsörrent a telefonom. Odasiettem és felvettem.
Szia nővérkém! Rég beszéltünk. Hogy vagy?
-Matt olyan jó hallani a hangodat, már nagyon hiányoztál!
-Te is nekem! Hol vagy most??
-Egy Magic City nevű kisvárosban. Te?
-Kicsit messze tőled! Max 2 nap műlva felhívlak sok mindent kell megbeszélnünk!-csapta le a telefont.
Matt nem szokta csak így letenni a telefont valami biztos történt.
Kicsit aggódtam a dolog miatt.
-Elmentem csajozni...majd jövök!-hallatszott kintről Jeremy hangja majd Harry lépett be a konyhába.
-Öhm...Kate...gratulálok, jó volt a jobbos ütésed egy lányhoz képest.
-Oh, köszönöm!-kényeskedtem hülyeségből amin Harry nagyon jól szórakozott.
-Na jó n magatokra hagylak titeket.-viharzott ki Lottie.
-Holnap nincs kedved eljönni velem valahova?-jött közelebb Harry.
-De szívesen!-vágtam rá gondolkodás nélkül talán túl gyorsan.

Jeremy szemszöge:

Nem gondoltam volna, hogy valaha is fog ennyire érdekelni egy lány. Főleg olyan akit csak pár napja ismerek...annyira örültem volna, ha visszacsókol, de erre pofán vágott amit valamilyen szinten meg is értek...Harry nagyon téved, ha azt hiszi, hogy Katerinát csak le akarom fektetni...azt akatom, hogy örökké velem legyen..ez vámpíroknál lehetséges...

1 megjegyzés: