2013. június 25., kedd

10. Fejezet: Sorsdöntő percek

Itt az új rész!!! Köszönöm hogy egyre többen iratkoztok fel..:*

Katerina szemszöge*
-Matt? Hogy kerülsz ide?-öleltem magamhoz az öcsémet.
-Amikor ide értem azt mondták valami Adamnél és Jeremynél laksz.Elmentem oda és valami alkoholista nyitott ajtót és azt mondta keresselek itt..és hát..itt vagyok
-Biztos Jeremy volt az az az "alkoholista"-mondta Harry
-Szerintem is..-öleltem meg.
-Oh..hogy ti..értem..szólhattál volna hogy be pasiztál-nevetett Matt
Szerintem meg kéne nézned hogy hogy van Jeremy-morogta Harry
-Fel nőtt! Tud magára vigyázni
-Okééé..dee szerintem jól esne neki..na meg..Zayn is itt lesz szerintem 1 óra múlva
-Én is megyek! Matt kész férfi lett belőled..és nem is akár milyen-jött ki Lottie. Mattet én viszem Harry te meg hozd Katerinát haza..Rendben?
-Ahha..szólok Gemmának és indulunk..ti addig menjetek
Harry bement..Lottie és Matt meg el menten. Unalmamban nézegettem az udvaron lévő virágokat..soha nem voltam virág mániás...
-Katerina?-szólított meg hátulról valaki. 360°-os fordulatot tettem.
-Z..Za..Zayn!-dadogtam..-Te hogy kerülsz ide
-Öhm..jelenleg itt lakom. Hogy vagy? Minden oké?
-Most azt gondolod hogyha egy kicsit jó pofizol most akkor juj de jó barátok leszünk? Nem Zayn..ezt nagyon rosszul hiszed..gyűlöllek egyszerűen!
Zayn szemszöge*
Próbáltam a meglepődöttet játszani Katerina előtt..úgy tenni mintha most látnám azóta először. Látszott rajta hogy nagyon idegesíti hogy most találkoztunk. Harry pont akkor jött ki a házból mikor Kate "finoman" ecsetelte hogy hogyan fog megölni...nagyon találékony volt. Harry is nagyon ledöbbent hogy ilyen hamar hazaértem. Hirtelen egy kérdés jutott eszembe.: minek van Katerina itt Harrynél?! Hamar meg is kaptam rá a választ. Harry gyengéden átkarolta Katerina dereket erre ő meg megpuszilta.
-Ti most?-kezdtem bele egy mondatba.
-Jól látod! Menjünk-morogta Harry
Miután elmentek elgondolkoztam azon ha akkor nem úgy csinálom a dolgokat akkor talán most nem Harry ölelné Katet hanem én...mint minden jót ezt is én rontottam el.

Harry szemszöge*
-Annyira sajnálom...megkértél hogy ne vigyelek oda... de én erőszakoskodtam..Gondolhattam volna hogy rosszul sül el a dolog.-kértem bocsánatot ezredszer is Katerinától.
-Nem a te hibád..úgy hogy ne gyötör magad!!
Lottie szemszöge*
Harry és Katerina mikor haza értek "kicsit" feszültek voltak
-Hol voltatok?-kérdeztem
-Majd én elmesélem..Katerina menj beszélj Jeremyvel
-Rendben-forgatta a szemét Kate-Szeretlek Harry
-Én is..de akkor is beszélned kell Jeremyvel
-Meg kéne beszélnünk egy fontos dolgot Kate-állt fel Matt
-Később megbeszéljük! A főnök úr kiadta a parancsot: beszélnem kell Jeremyvel és félek hogyha nem csinálom azt amit mond még a végén kirúg-nevetett Katerina
Jeremy szemszöge*
-Igen?
-Kateina vagyok! Bejöhetek?
-Persze
Nem vagyok hozzá szokva hogy egy csaj vissza utasít...emiatt a napokban kicsit nagyon sokat ittam

-Hogy vagy?-dőlt mellém az ágyra
-Fáj a fejem..Ne haragudj hogy..
-Nem haragszom..épp ezért jöttem hogy nehogy azt hidd hogy haragszom...Öhm ne hozzak valami gyógyszert a fejfájásra?
-Egy pohár konyakot hozhatnál-nevettem
Katerina szemszöge*
Kimentem Jeremytől. Harry a Tv-be Spongyabobot nézett
-Lottie és Matt?-huppantam le mellé.
-Városnézésre mentek
-Oké-bújtam oda hozzá
-Mikor találkoztál Zaynnel..az jelentett számodra valamit?
-Hogy érted?
-Érzelmileg gondolom.
-Harry ha arra gondolsz hogy mikor Zaynt megláttam eszembe jutottak a régi dolgok és rájöttem hogy szeretem..akkor nagyon tévedsz-álltam fel-Még egy napja sem vagyunk együtt és már ilyennel jössz!

-Ne haragudj!
-Szeretlek Harry...de ne légy ilyen!
-Sajnálom..nem túl kellemes érzés az hogy megállíthattam volna Zaynt és..
-Tudom..
Harry magához húzott és megölelt
-Olyan jó hogy itt vagy!..Deee vagy még egy kérdésem
-Na mond!
-Matt tudja hogy vámpír vagy?
-Nem..és nem is kéne szerintem megtudnia.
Ahogy ezt kimondtam Lottie és Matt lépett be a bejárati ajtón.
-Na hogy teszik a város?
-Elmegy..most már beszélhetünk???
-Gyere menjünk ki az udvarra...Na mi ilyen sürgős?-ültem le egy napozó ágyra Matt meg velem szembe
-Nem tudom hogy hol kezdjem.....léteznek vámpírok és én rájuk vadászom!
-Mi bajod van?
Nem kellett a meglepődöttet játszanom mert tényleg megdöbbentem a hallottaktól. Lottie mesélt nekem a vámpírvadászokról..de hogy Matt az legyen..ez képtelenség! Ahogy Jeremyt ismerem képes lenne a saját biztonsága érdekében akár..megölni is. Ha amit az öcsém mond az igaz... a családom és a barátaim is nagy veszélyben vannak.
-Nem hazudok!! Emlékszel a a barátnőmre Amyre?..meghalt..azt mondták állattámadás áldozata lett. El kezdtem nyomozni hogy milyen állat képes ilyenre. Ekkor találkoztam Josh-al aki vámpírvadász..ő elmondta hogy léteznek vámpírok..és valószínűleg  vámpír ölte meg Amyt. Amióta ezt elmondta én is vámpírvadász lettem..két hónapja. Tök mindegy milyen vámpír jön szembe velem..nem érdekel..megölöm
-Matt ez gyilkosság!-nyeltem egy nagyot
-Nem számít..inkább én öljem őket..mint ők azokat akiket szeretek

1 megjegyzés: