2013. június 21., péntek

9.fejezet: Hajókázás

Sziiasztok!! Meghoztam a következő részt! A Harry fanoknak lehet hogy fog tetszeni..Köszönöm a sok-sok megtekintést..de örülnék ha komiznátok is..direkt úgy van beállítva hogy bárki kommentelhessen..remélem tetszeni fog ez a rész!!!


Jeremy szemszöge*
Reggel egy idegen szobában ébredtem fel. Lemásztam az ágyról..magamra csavartam a takarót. A földön egy csaj feküdt..holtan..szegénykém..csupa vér volt. De hát ha ezt hozza ki belőlem a szerelmi bánt?!
 Zayn szemszöge*
-Mos ezt nem gondolod komolyan hogy elviszed Katerinát randizni?-álltam neki Harrynek
-Miért ne?? Nincs pasija..
-Az oké..de..
-Féltékeny vagy?-nevetett Harry-ha most megbocsátasz..megyek Katerináért..
Katerina szemszöge*
Harryvel elmentünk egy kikötőbe..felültünk egy hajóra és egyenesen ki a tengerre.Medence... napozóágyak.minden volt ami egy luxus hajóra kell. Még tökéletesebbé tette a pillanatot hogy csak Harry és én voltam..senki más. Harry kormányzott igaz csak néha kellett oda mennie és egy kicsit elfordítani a kormányt..mert a víz szépen lassan sodort minket. Bementem a kabinba és átvettem a fekete fehér fürdőruhámat.
Kimentem..a medence előtt le volt terítve egy pokróc amin rengeteg étel volt. Harry fél pucéron rohangált mikor észre vette hogy hogy kijöttem rögtön oda jött hozzám.
-Jól áll a fürdőruha..ülj le...nem tudtam ilyen italt szeretsz és ezért csak vért hoztam gondoltam ez jó..mivel vámpír vagy és a vámpírok szeretik a vért...-hadarta
-Tökéletes-mosolyogtam és le ültem Harry mellé. Míg öntött nekem "inni valót" bekapcsoltam a telefonomat.
-Ah..35 nem fogadott hívás.. egy nap alatt-sóhajtottam- és ebből 34 Jeremytől. Ez az ember nem normális
-Tetszel neki.. szerintem bocsánatot akar kérni plusz..rosszul esett neki  a pofon
-Megérdemelte!!! Nem vagyok a szajhája hogy lesmároljon. Ne is beszéljünk erről..
-El kell mondanom valamit-köszörülte meg a torkát Harry-Szeretlek!
-Mi?-néztem rá hirtelen
-Akkor másképp mondom: Mindig te jársz az eszembe..ha a közelemben vagy akkor érzem csak igazán boldognak magamat. Ha nem vagy velem akkor én..-suttogta és egyre közelebb hajolt hozzám..végül megcsókolt.A hasamban elkezdtek pillangók szálldogálni..és visszacsókoltam amire ő nagyon aranyosan elmosolyodott és megjelentek cuki kis gödröcskéi
Ajkaink lassan elváltak egymástól
-Szeretlek-suttogta a fülembe Harry-és mindig is foglak.
-Én is szeretlek-nyomtam óriási puszit a szájára. Felálltam és oda mentem a hajó korláthoz nézni a tengert..
-Indulnunk kéne haza-ölelt át hátulról Harry-Nem kéne sok időre egyedül hagyni a nővéremet..még kárt tesz magában.
-Megértem-felé fordultam
-Most megtanítalak hajót vezetni-nevetett Harry
-Honnan veszed hogy nem tudom ezt elvezetni??-húztam fel  szemöldökömet.
-Csak úgy..na gyere..tényleg induljunk el-nyomott egy puszit a homlokomra
Lottie szemszöge*
Jeremy hulla részegen esett be az ajtón.
-Kicsit nincs korán az iváshoz??-lapozgattam egy újságot
-Ne szólj bele! Hol van Katerina? Bocsánatot akarok tőle kérni
-Harryvel van valahol..
-Remek!! Nem értem mit eszik azon a barmon
-Kezdesz unalmas lenni. Megyek a " barom" nővéréhez!!
-Kösz hog itt hagysz
-Máskor is..
Harry szemszöge*
-Öhm Harry?
-Hm??
-Nem baj hogy rossz irányba megyünk?
-Miről beszélsz kicsim?-fékeztem le egy piros lámpánál
-Ha jól tudom..nem erre lakom
-Ez mondjuk igaz..de én viszont erre
-Micsoda?? Nem mehetek hozzátok..Zay nem vehet észre!!
-Nyugii! Nincs otthon. Csak a nővérem kíváncsi rád.és szerintem Lottie is ott lesz.
-Ha ragaszkodsz hozzá..
Katerina szemszöge*
5 perc múlva megérkeztünk. Kiszálltunk a kocsiból de én megálltam a ház előtt.
-Gyere! A nővérem nem eszik vámpírt-fogta meg a kezemet Harry és bementünk.
-Gemma megjöttünk!-kiabált Harry A konyhából Lottie és Gemma lépett ki
-Sziasztok..milyen volt a napotok?-ült le Lottie
-Üljetek le-szólalt meg Gemma
-Semmi extra nem történt-vigyorgott Harry. Megfogta a kezemet és az ölébe húzott
-Ez most az aminek látszik?-döbbent meg Lottie
-Nem tudom minek látszik.-csókolt meg Harry
-Gratulálok..remélem sokáig lesztek együtt-mosolygott Gemma
Megszólalt a csengő.
-Megyek kinyitom-állt fel Harry
Harry szemszöge*
Egy ismeretlen srác állt az ajtóba
-Szia..Matt Pierce vagyok..szólnál a nővéremnek?










4 megjegyzés: